Jan Stopek
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace rozvozu pizzy
Marketing Communication Analysis of Pizza Delivery
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza a návrh nové marketingové komunikace firmy na trhu rozvozu pizzy a jídel. Práce je rozdělena na úvod, závěr a 5 hlavních kapitol. První dvě kapitoly této práce se zabývají stěžejními teoretickými východisky a charakteristikou zkoumaného podniku. Výzkumnou metodou je dotazníkové šetření. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí tabulek a grafů se slovním popisem …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and design a new marketing communication of the company on the market of pizza and meals delivery. The thesis is divided into introduction, conclusion and 5 main chapters. First two chapters deal with the fundamental theoretical background and characteristics of the examined enterprise. The research method is a questionnaire survey. The questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135792
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Markéta Zajarošová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev