Analýza marketingové komunikace rozvozu pizzy – Jan Stopek
Jan Stopek
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace rozvozu pizzy
Marketing Communication Analysis of Pizza Delivery
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza a návrh nové marketingové komunikace firmy na trhu rozvozu pizzy a jídel. Práce je rozdělena na úvod, závěr a 5 hlavních kapitol. První dvě kapitoly této práce se zabývají stěžejními teoretickými východisky a charakteristikou zkoumaného podniku. Výzkumnou metodou je dotazníkové šetření. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí tabulek a grafů se slovním popisem …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and design a new marketing communication of the company on the market of pizza and meals delivery. The thesis is divided into introduction, conclusion and 5 main chapters. First two chapters deal with the fundamental theoretical background and characteristics of the examined enterprise. The research method is a questionnaire survey. The questionnaire survey …víceKlíčová slova
marketing marketingová komunikace marketing služeb reklama rozvoz pizza analýza jídlo dotazník výzkum
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev