Jan Stopek

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace rozvozu pizzy

Marketing Communication Analysis of Pizza Delivery
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza a návrh nové marketingové komunikace firmy na trhu rozvozu pizzy a jídel. Práce je rozdělena na úvod, závěr a 5 hlavních kapitol. První dvě kapitoly této práce se zabývají stěžejními teoretickými východisky a charakteristikou zkoumaného podniku. Výzkumnou metodou je dotazníkové šetření. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí tabulek a grafů se slovním popisem …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze and design a new marketing communication of the company on the market of pizza and meals delivery. The thesis is divided into introduction, conclusion and 5 main chapters. First two chapters deal with the fundamental theoretical background and characteristics of the examined enterprise. The research method is a questionnaire survey. The questionnaire survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Markéta Zajarošová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava