Hai Minh Do

Diplomová práce

Analýza a návrh marketingové komunikace pro insurtech startup

Analysis and Proposition of a Marketing Communication Strategy for an Insurtech Startup
Anotace:
Práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro insurtech startup v České republice. Práce vymezuje základní teoretické pojmy a postupy potřebné pro vytvoření marketingové komunikační strategie, která vychází z analýz makro a mikroprostředí. Její součástí je analýza samotné firmy, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a analýzy současné komunikace. Pro potřeby analýz je vytvořeno i dotazníkové …více
Abstract:
The thesis deals with the proposition of a marketing communication strategy for an insurtech startup in the Czech Republic. The thesis defines the basic theoretical concepts and procedures needed to create a marketing communication strategy that is based on the macro and microenvironment analysis. It includes an analysis of the company itself, PEST analysis, Porter's analysis of the five forces and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Lenka Rigerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80321