Analýza a návrh marketingové komunikace pro insurtech startup – Hai Minh Do
Hai Minh Do
Diplomová práce
Analýza a návrh marketingové komunikace pro insurtech startup
Analysis and Proposition of a Marketing Communication Strategy for an Insurtech Startup
Anotace:
Práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro insurtech startup v České republice. Práce vymezuje základní teoretické pojmy a postupy potřebné pro vytvoření marketingové komunikační strategie, která vychází z analýz makro a mikroprostředí. Její součástí je analýza samotné firmy, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a analýzy současné komunikace. Pro potřeby analýz je vytvořeno i dotazníkové …víceAbstract:
The thesis deals with the proposition of a marketing communication strategy for an insurtech startup in the Czech Republic. The thesis defines the basic theoretical concepts and procedures needed to create a marketing communication strategy that is based on the macro and microenvironment analysis. It includes an analysis of the company itself, PEST analysis, Porter's analysis of the five forces and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Lenka Rigerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80321
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev