Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists – Bc. Barbora Škubalová
Bc. Barbora Škubalová
Bachelor's thesis
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Teachers' attitude to activities for improvement of pre-primary and primary children's communication skills stated in publication Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou postojů pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills, Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists. Cílem bakalářské práce je analyzovat postoje k nově přeloženým aktivitám ze zmíněné publikace. Teoretická část se …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with teachers´ attitude to activities for improvement of pre-primary and primary children's communication skills stated in publication Helping Children to Improve their Communication Skills, Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists. The main aim is to analyse attitudes to newly translated activities from already mentioned publication. The theoretical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r7ysp/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Zuzana Lenhartová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKUBALOVÁ, Barbora. \textit{Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists} [online].
Brno, 2017 [cit. 2021-03-04]. Available from: <https://theses.cz/id/r0rwdj/>.
Bachelor's thesis.
Masaryk University, Faculty of Education.
Thesis supervisor Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D..
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Special Education
Theses on a related topic
-
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost u dětí s mozkovou obrnou
Barbora Horáková -
Narušená komunikační schopnost při Parkinsonově chorobě
Michaela Horáková -
Narušená komunikační schopnost u klientú domova sociálních služeb na Slovensku
Katarína Večeríková -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Narušená komunikační schopnost a školní zralost
Kateřina Matějková -
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Lenka Kozielová