Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists – Bc. Barbora Škubalová
Bc. Barbora Škubalová
Bakalářská práce
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Teachers' attitude to activities for improvement of pre-primary and primary children's communication skills stated in publication Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou postojů pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills, Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists. Cílem bakalářské práce je analyzovat postoje k nově přeloženým aktivitám ze zmíněné publikace. Teoretická část se …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with teachers´ attitude to activities for improvement of pre-primary and primary children's communication skills stated in publication Helping Children to Improve their Communication Skills, Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists. The main aim is to analyse attitudes to newly translated activities from already mentioned publication. The theoretical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r7ysp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Lenhartová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKUBALOVÁ, Barbora. \textit{Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/r0rwdj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová