Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu – Marie Slabá
Marie Slabá
Doctoral thesis
Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu
Marketing communication strategy of universities with emphasis on stakeholder management
Abstract:
Disertační práce řeší problematiku marketingové komunikace vysokoškolských institucí. Do této doby nebyla problematice komunikace vysokoškolských subjektů věnována dostatečná pozornost, což bylo hlavním důvodem pro výběr a řešení tématu dizertační práce. Marketingová komunikace vysokoškolských subjektů je chápána jako komplexní problém zapadající do strategického marketingu uvedených institucí. Hlavní …moreAbstract:
The disertation thesis deals with the problem of marketing communication of universities. The main reason for a choice of the topic of dissertation thesis and solution to the theme of the dissertation thesis was a fact that nobody has paid adequate attention to the problem of marketing communication of universities Marketing communication of university is a complex problem which is a key part of strategic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31049
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: František Kovář, Peter Štarchoň
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLABÁ, Marie. \textit{Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s~důrazem na využití stakeholder managementu}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/r1nfcs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31049
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev