Marie Slabá

Doctoral thesis

Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu

Marketing communication strategy of universities with emphasis on stakeholder management
Abstract:
Disertační práce řeší problematiku marketingové komunikace vysokoškolských institucí. Do této doby nebyla problematice komunikace vysokoškolských subjektů věnována dostatečná pozornost, což bylo hlavním důvodem pro výběr a řešení tématu dizertační práce. Marketingová komunikace vysokoškolských subjektů je chápána jako komplexní problém zapadající do strategického marketingu uvedených institucí. Hlavní …more
Abstract:
The disertation thesis deals with the problem of marketing communication of universities. The main reason for a choice of the topic of dissertation thesis and solution to the theme of the dissertation thesis was a fact that nobody has paid adequate attention to the problem of marketing communication of universities Marketing communication of university is a complex problem which is a key part of strategic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2012
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: František Kovář, Peter Štarchoň

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31049