Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu – Marie Slabá
Marie Slabá
Doctoral thesis
Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu
Marketing communication strategy of universities with emphasis on stakeholder management
Anotácia:
Disertační práce řeší problematiku marketingové komunikace vysokoškolských institucí. Do této doby nebyla problematice komunikace vysokoškolských subjektů věnována dostatečná pozornost, což bylo hlavním důvodem pro výběr a řešení tématu dizertační práce. Marketingová komunikace vysokoškolských subjektů je chápána jako komplexní problém zapadající do strategického marketingu uvedených institucí. Hlavní …viacAbstract:
The disertation thesis deals with the problem of marketing communication of universities. The main reason for a choice of the topic of dissertation thesis and solution to the theme of the dissertation thesis was a fact that nobody has paid adequate attention to the problem of marketing communication of universities Marketing communication of university is a complex problem which is a key part of strategic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31049
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedúci: Marie Hesková
- Oponent: František Kovář, Peter Štarchoň
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31049
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev