Bc. Andrea LEHOCZKÁ

Diplomová práce

Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním

Morphology and Syntax Deficits and Lexical-semantic Skills of Socially Disadvantaged Children
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit, v jakých jazykových rovinách děti se sociálním znevýhodněním selhávají. Průzkum byl směřován na děti pocházející ze sociálně znevýhodněného prostředí. Jako výzkumný vzorek bylo vybráno 336 žáků prvních tříd základní školy. Testování probíhalo formou screeningového šetření. První fáze se uskutečnila na konci září roku 2017 a další o 6 měsíců později v březnu 2018 …více
Abstract:
Purpose of this master thesis is discovering of language level where children with social disadvantage seems to fail. Research focuses to children coming from socially disadvantaged environment. Research sample consists of 336 pupils from first grade. Screening method is used for testing. The first phase took place in September 2017 and another one six months later in March 2018. The master thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LEHOCZKÁ, Andrea. Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství