Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním – Bc. Andrea LEHOCZKÁ
Bc. Andrea LEHOCZKÁ
Diplomová práce
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Morphology and Syntax Deficits and Lexical-semantic Skills of Socially Disadvantaged Children
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit, v jakých jazykových rovinách děti se sociálním znevýhodněním selhávají. Průzkum byl směřován na děti pocházející ze sociálně znevýhodněného prostředí. Jako výzkumný vzorek bylo vybráno 336 žáků prvních tříd základní školy. Testování probíhalo formou screeningového šetření. První fáze se uskutečnila na konci září roku 2017 a další o 6 měsíců později v březnu 2018 …víceAbstract:
Purpose of this master thesis is discovering of language level where children with social disadvantage seems to fail. Research focuses to children coming from socially disadvantaged environment. Research sample consists of 336 pupils from first grade. Screening method is used for testing. The first phase took place in September 2017 and another one six months later in March 2018. The master thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEHOCZKÁ, Andrea. \textit{Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/r2hvvl/.
Jak správně citovat práci
LEHOCZKÁ, Andrea. Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová