Bc. Zdeňka Musilová
Master's thesis
Asistent pedagoga v edukačním procesu
Pedagogical assistance in process of education
Abstract:
Diplomová práce pojednává o práci asistentů pedagoga podílejících se na edukaci žáků v běžné základní škole. Tato práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá vymezením pojmů vzdělávání, základní škola praktická, základní škola speciální, základní škola. Dále pak definováním pojmu asistent pedagoga, kam jsem zařadila i legislativní rámec výkonu práce, náplň práce a kompetence. Druhá …moreAbstract:
This diploma thesis concerns the work of the pedagogical assistant involved in education of pupils in elementary schools. This thesis is divided into four parts. The first part deals with defining the terminology: education, practical elementary school, specialized elementary school, elementary school. Furthermore, I define the conception of the pedagogical assistant where I also include the statutes …moreKeywords
integrace kompenzační pomůcky školní integrace kompetence asistent pedagoga mentální postižení tělesné postižení sluchové postižení zrakové postižení autismus Key words integration compenzation utilities educational integration pedagogical assistant mental disability physical disability hearing impairment vissualy impainment autism
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/g877w/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující úspěšnost integrace žáků se zrakovým postižením
Markéta Malá -
Integrace na základní škole se zaměřením na nevidomé žáky
Petra Polášková -
Integrace studentů se zrakovým postižením a jejich sociální kompetence
Zdeňka Musilová -
Kompenzační pomůcky a rehabilitace osob s poúrazovým tělesným postižením.
Veronika DVOŘÁKOVÁ -
Nácvik komunikace u dítěte s diagnózou autismus v kombinaci s totální hluchotou po kochleární implantaci
Ladislav Daněk -
Autismus a sluchové postižení - specifický speciálně-pedagogický problém
Ilona Rausová -
Faktory ovlivňující volbu vhodného způsobu komunikace s dítětem s autismem a sluchovým postižením
Lucie Žďárská -
Poruchy příjmu potravy se zaměřením na mentální anorexii a mentální bulimii
Tatiana Lialina