Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny – Bc. Kristýna Šandová
Bc. Kristýna Šandová
Bachelor's thesis
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Efficiency of exhibitions and trade fairs in the selected industry – veterinary medicine industry
Abstract:
Tato bakalářská práce projednává problematiku efektivity realizace účasti výstav a veletrhů ve veterinární medicíně. Teoretická část bakalářské práce definuje pojem marketingové komunikace a nástroje v ní používané, dále poznatky z veletržní a výstavní oblasti, které zahrnují historii veletrhů a výstav, definice veletrhů a výstav a rozdíly mezi nimi, postavení veletrhů a výstav v marketingové komunikaci …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of the effectiveness of the implementation of exhibitions and fairs in the veterinary medicine. The theoretical part of the bachelor's thesis defines the concept of marketing communication and tools used in it, hereafter describes the knowledge of trade fairs and exhibitions, which includes the history of trade fairs and exhibitions, definitions of trade fairs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/sc53a/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Březinová
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠANDOVÁ, Kristýna. \textit{Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/r5r52u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev