Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny – Bc. Kristýna Šandová
Bc. Kristýna Šandová
Bakalářská práce
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Efficiency of exhibitions and trade fairs in the selected industry – veterinary medicine industry
Anotace:
Tato bakalářská práce projednává problematiku efektivity realizace účasti výstav a veletrhů ve veterinární medicíně. Teoretická část bakalářské práce definuje pojem marketingové komunikace a nástroje v ní používané, dále poznatky z veletržní a výstavní oblasti, které zahrnují historii veletrhů a výstav, definice veletrhů a výstav a rozdíly mezi nimi, postavení veletrhů a výstav v marketingové komunikaci …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of the effectiveness of the implementation of exhibitions and fairs in the veterinary medicine. The theoretical part of the bachelor's thesis defines the concept of marketing communication and tools used in it, hereafter describes the knowledge of trade fairs and exhibitions, which includes the history of trade fairs and exhibitions, definitions of trade fairs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/sc53a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev