Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu – Štěpánka Wampulová
Štěpánka Wampulová
Bakalářská práce
Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu
Identification of the Factors Affecting the Success of a Communication Strategy on Instagram
Anotace:
Wampulová, Š. Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Předmětem této bakalářské práce je nalezení klíčových faktorů, které mají největší pozitivní vliv na uživatele Instagramu v rámci komunikačních strategií a spoluprací na této platformě. Cílem práce je analyzovat relevantní aspekty úspěšné komunikace …víceAbstract:
Wampulová, Š. Identification of the Factors Affecting the Success of a Communication Strategy on Instagram. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The objective of this thesis is to investigate the factors, which have the most positive effect on Instagram users within the communication strategies and campaigns on this platform. The bachelor thesis aims to analyse the relevant aspects of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková