Vnímání značky elektroniky Honor mezi obyvateli České republiky – Pavlína Pospíšilová
Pavlína Pospíšilová
Master's thesis
Vnímání značky elektroniky Honor mezi obyvateli České republiky
Perception of Honor in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh změn v marketingové komunikaci značky Honor na základě průzkumu marketingové komunikace této značky a jejího hlavního konkurenta Xiaomi a analýzy vnímání těchto dvou značek.V teoretické části byly nejprve vymezeny základní pojmy týkající se značky a jejího řízení, dále pak prvky a způsoby marketingové komunikace. V praktické části byla zmapována marketingová komunikace …moreAbstract:
The purpose of this Master Thesis is to offer changes in the communication of the mobile phone brand Honor. The study is based on the mapping of the marketing communication of the brand and its main competitor Xiaomi as well as the analysis of both brands‘ preception.At first, the theoretical part defines the basic concepts of brand, branding, elements and methods of marketing communication. Then, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79955
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Stanislav Brázdil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79955
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev