Vnímání značky elektroniky Honor mezi obyvateli České republiky – Pavlína Pospíšilová
Pavlína Pospíšilová
Diplomová práce
Vnímání značky elektroniky Honor mezi obyvateli České republiky
Perception of Honor in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh změn v marketingové komunikaci značky Honor na základě průzkumu marketingové komunikace této značky a jejího hlavního konkurenta Xiaomi a analýzy vnímání těchto dvou značek.V teoretické části byly nejprve vymezeny základní pojmy týkající se značky a jejího řízení, dále pak prvky a způsoby marketingové komunikace. V praktické části byla zmapována marketingová komunikace …víceAbstract:
The purpose of this Master Thesis is to offer changes in the communication of the mobile phone brand Honor. The study is based on the mapping of the marketing communication of the brand and its main competitor Xiaomi as well as the analysis of both brands‘ preception.At first, the theoretical part defines the basic concepts of brand, branding, elements and methods of marketing communication. Then, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79955
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Stanislav Brázdil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79955
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev