Mikroregion Blaník a jeho rozvoj v oblasti kultury po roce 2000 – Šárka Hochová
Šárka Hochová
Diplomová práce
Mikroregion Blaník a jeho rozvoj v oblasti kultury po roce 2000
Mikroregion Blaník and its development in the field of culture after 2000
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou a rozvojem mikroregionu Blaník, který se rozkládá na území deseti obcí na Vlašimsku. Práce je zaměřena na vymezení mikroregionu a jeho legislativního zakotvení. Následně shrnuje stav lokální kultury a kulturního dědictví v mikroregionu Blaník a také možnosti obcí získávat dotace. Na tuto část navazuje praktická část, která se opírá o konkrétní informace …víceAbstract:
This diploma thesis deals with characteristic and development of mikroregion Blaník that is situated on area of ten municipalities in district of Vlašim. Thesis focuses on definition of mikroregion and its legislative enshrinement. Then it summarizes the status of local culture and cultural heritage, and also describes options how to obtain subsidies. This part is followed by practical part which is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50948
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: Zuzana Malcová
- Oponent: Milan Lindner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50948
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová