Bc. Ivana Juráková

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace podniku, působícího na B2B trhu

Marketing communication analysis of B2B company
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Marketing communication analysis of B2B company“ is to analyze communication mix of a chosen company with the focus on its usefulness for a company. The content of a first part is theoretical knowledge in the area of marketing on B2B markets and marketing tools. In the second part are made analyses of macro and micro environment of a company, analysis of the communication …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je: „ Analýza marketingovej komunikácie podniku pôsobiaceho na trhu B2B“. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť spracováva teoretické východiská marketingovej komunikácie na B2B trhu a popisuje jednotlivé nástroje marketingovej komunikácie na tomto trhu. Druhá časť obsahuje analýzy makro a mikro prostredia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management