Analýza marketingové komunikace podniku, působícího na B2B trhu – Bc. Ivana Juráková
Bc. Ivana Juráková
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace podniku, působícího na B2B trhu
Marketing communication analysis of B2B company
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Marketing communication analysis of B2B company“ is to analyze communication mix of a chosen company with the focus on its usefulness for a company. The content of a first part is theoretical knowledge in the area of marketing on B2B markets and marketing tools. In the second part are made analyses of macro and micro environment of a company, analysis of the communication …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je: „ Analýza marketingovej komunikácie podniku pôsobiaceho na trhu B2B“. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť spracováva teoretické východiská marketingovej komunikácie na B2B trhu a popisuje jednotlivé nástroje marketingovej komunikácie na tomto trhu. Druhá časť obsahuje analýzy makro a mikro prostredia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/to4jq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan