Bc. Nela Sidorová

Master's thesis

Online marketingová komunikace vybrané firmy

Online marketing communication of a selected company
Anotácia:
Cílem práce je v návaznosti na současný stav ve firmě vybudování a optimalizace marketingové komunikace v online prostředí. Teoretická část obsahuje teorii komunikačního mixu a dále popis jednotlivých dostupných nástrojů online marketingové komunikace, jako jsou web, PPC kampaně, SEO, remarketing, E-mailing, tvorba obsahu, sociální média a další. Praktická část se zabývá představením vybrané společnosti …viac
Abstract:
On the basis of the current situation in the company, the aim of this thesis is to create and optimize marketing communication in an online environment. The theoretical part contains the theory of communication mix and the description of individual available tools related to online marketing communication, such as the web, PPC campaigns, SEO, remarketing, e-mailing, content creation, social media, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xc5vx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management