Monika Babulicová

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingu

Modern Marketings Trends
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakteristika základů marketingu, jeho vývojových trendů a také poukázat na praktické využití v organizacích. V první části bakalářské práce je charakterizována marketingová komunikace, v druhé části specifikace trendů marketingu, kterými jsou Promotional marketing, guerill marketing, viral marketing, event marketing, digitální marketing, retail marketing, product placement …více
Abstract:
Aims of this work are characteristics of marketing, its trends, and highlight the practical applications in organizations.The first part of this work is characterized by a marketing communication. The second part consists of the specification of marketing trends such as promotional marketing, guerilla marketing, viral marketing, event marketing, digital marketing, retail marketing, product placement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Andrea Sikorová
  • Oponent: Martin Koudela

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava