Bc. Patrik Kopecký

Bachelor's thesis

Mobilní marketing

Mobile marketing
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda je mobilní marketing součástí marketingových aktivit malých a středních podniků. K tomuto zjištění bude proveden průzkum. Cílem této práce je také pokusit se analyzovat výsledky průzkumu a popsat bariéry a motivátory, které účastníky průzkumu k jejich postoji vedou. Na základě průzkumu se autor také pokusí navrhnout doporučení pro identifikované bariéry …more
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to find out if mobile marketing is a part of marketing activities of small and medium enterprises. This finding will be investigated. The aim of this work is also to try to analyze the results of the survey and describe the barriers and motivators that the survey participants lead to their attitude. Based on the survey, the author will also try to suggest recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 10. 2019
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní