Bc. Patrik Kopecký
Bakalářská práce
Mobilní marketing
Mobile marketing
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda je mobilní marketing součástí marketingových aktivit malých a středních podniků. K tomuto zjištění bude proveden průzkum. Cílem této práce je také pokusit se analyzovat výsledky průzkumu a popsat bariéry a motivátory, které účastníky průzkumu k jejich postoji vedou. Na základě průzkumu se autor také pokusí navrhnout doporučení pro identifikované bariéry …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to find out if mobile marketing is a part of marketing activities of small and medium enterprises. This finding will be investigated. The aim of this work is also to try to analyze the results of the survey and describe the barriers and motivators that the survey participants lead to their attitude. Based on the survey, the author will also try to suggest recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g5tf8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2019
- Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev