Bc. Patrik Kopecký

Bakalářská práce

Mobilní marketing

Mobile marketing
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, zda je mobilní marketing součástí marketingových aktivit malých a středních podniků. K tomuto zjištění bude proveden průzkum. Cílem této práce je také pokusit se analyzovat výsledky průzkumu a popsat bariéry a motivátory, které účastníky průzkumu k jejich postoji vedou. Na základě průzkumu se autor také pokusí navrhnout doporučení pro identifikované bariéry …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to find out if mobile marketing is a part of marketing activities of small and medium enterprises. This finding will be investigated. The aim of this work is also to try to analyze the results of the survey and describe the barriers and motivators that the survey participants lead to their attitude. Based on the survey, the author will also try to suggest recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2019
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní