Didaktická pomůcka jako prostředek integrace vybraných vzdělávacích oborů – Eva ORNOVÁ
Eva ORNOVÁ
Master's thesis
Didaktická pomůcka jako prostředek integrace vybraných vzdělávacích oborů
Teaching aid as a tool for the integration of knowledge of selected education disciplines.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tvorbou didaktické pomůcky, která má sloužit jako aktivační činitel ve výuce a má být prostředkem integrace vzdělávacích oborů. Hlavním cílem je návrh postupů, na základě kterých bude pomůcka vytvořena a bude se s ní pracovat. Teoretická část pojednává o didaktických prostředcích, rozděluje výukové metody a plánuje tvorbu didaktické pomůcky. Část praktická obsahuje kvalitativní …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of teaching aid, which should serve as an activating factor in class and should be a tool for integration of educational fields. The main goal is to design procedures to create and work with the tool. The theoretical part deals with didactic means, divides teaching methods and plans the creation of teaching aid. The practical part contains qualitative research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Jiří Kropáč, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ORNOVÁ, Eva. Didaktická pomůcka jako prostředek integrace vybraných vzdělávacích oborů. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva