Dan Vitvera

Master's thesis

Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy

Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou současných a budoucích trendů televizní reklamy. Cílem práce je zjistit, jak si televizní reklama v současnosti vede z hlediska vhodnosti jejího využití a predikovat její další vývoj do budoucna. Dalším cílem je zjistit, zda není a nebude vhodnější pro oslovení masového publika využít jiná média, či jiný nástroj komunikačního mixu. Práce je rozdělena na část teoretickou …more
Abstract:
The thesis deals with the analysis of current and future trends in television advertising. The aim of the thesis is to find out how television advertising is currently doing in terms of its suitability and to predict its future development. Another objective is to determine whether it is and will be more suitable for reaching to use other media or another tool of communication mix. The thesis is divided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2023

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty