Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy – Dan Vitvera
Dan Vitvera
Master's thesis
Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou současných a budoucích trendů televizní reklamy. Cílem práce je zjistit, jak si televizní reklama v současnosti vede z hlediska vhodnosti jejího využití a predikovat její další vývoj do budoucna. Dalším cílem je zjistit, zda není a nebude vhodnější pro oslovení masového publika využít jiná média, či jiný nástroj komunikačního mixu. Práce je rozdělena na část teoretickou …viacAbstract:
The thesis deals with the analysis of current and future trends in television advertising. The aim of the thesis is to find out how television advertising is currently doing in terms of its suitability and to predict its future development. Another objective is to determine whether it is and will be more suitable for reaching to use other media or another tool of communication mix. The thesis is divided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rbbrby/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev