Význam informačních systémů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Jiří Vohnický
Jiří Vohnický
Bakalářská práce
Význam informačních systémů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The importance of information systems to increase the competitiveness of a company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena ve své teoretické i praktické části na význam informačních technologií v podnicích a jejich vliv na efektivitu a prosperitu podniku. V teoretické části jsou charakterizovány informační technologie využívané v podnicích a analytické metody. Literární rešerše je následně využita jako podklad pro vypracování praktické části. V praktické části se autor zabývá analýzou využívaných …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused in its theoretical and practical part on the importance of information technologies in companies and their impact on the efficiency and prosperity of a company. The theoretical part characterizes the information technologies used in companies and the analytical methods. Literary research is used as a basis for developing the practical part. In the practical part, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva