Bc. Lukáš KLÍMA

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybraných plzeňských divadelních scén

Marketing mix analysis of chosen theaters in Plzen
Abstract:
Bakalářské práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu dvou plzeňských divadel. Cílem práce je aplikovat teoretický marketingový a komunikační mix kulturních zařízení na dvě konkrétní plzeňská divadla a za použití vhodného šetření pak navrhnout přijatelnou změnu. Práce postupně pojednává o divadlu a jeho typologii, marketingu služeb, marketingovém, komunikačním mixu a divadelním trhu. Dále je …more
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on analysis of marketing mix of two Plzen theaters. The purpose is to apply theoretical marketing mix and communication mix of cultural facilities on two particular Plzen theaters and using proper plan propound suitable change. The Bachelor Thesis is then dealing with typology of theater, its marketing of services, the mix of marketing and communication, theater's market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KLÍMA, Lukáš. Analýza marketingového mixu vybraných plzeňských divadelních scén. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management

Theses on a related topic

All theses