Didaktické hry ve výuce prvopočátečního čtení a psaní – Mgr. Kristýna Dufková
Mgr. Kristýna Dufková
Diplomová práce
Didaktické hry ve výuce prvopočátečního čtení a psaní
The Educational Games in the Teaching of Elementary Reading and Writing
Anotace:
Práce se zabývá problematikou didaktických her ve výuce prvopočátečního čtení a psaní. Pojednává o psychologické podstatě učení se čtení a psaní, metodologii výuky čtení a psaní, teorii her a teorii didaktických her. V praktické části práce je sestaven sborník didaktických her do prvopočátečního čtení a psaní, které pokrývají všechna období učení se provopočátečnímu čtení a psaní. Praktická část přináší …víceAbstract:
This work is aimed at the topic of didactic games for learning to read and write in the first year at primary school. It focuses on psychological theory of learning to read and write, methods of teaching reading and writing, game theory and didactic game theory. The practical part contains the miscellany of didactic games for learning to read and write in the first year at primary school and there …víceKlíčová slova
prvopočáteční čtení a psaní psychologická podstata učení se čtení a psaní metodika výuky čtení a psaní připravenost dítěte na školní docházku hra didaktická hra primary reading and writing psychological basis of learning to read and write methods in teaching reading and writing child´s school readiness a game a didactic game.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rc6r8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Functioning of the Perceived Locus of Causality for Sex Scale: A Journey From the Self-Determination Theory to Psychological Networks
Anna Rabelová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová