Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti oficiální pobočky Allianz pojišťovny – Štěpán Morávek
Štěpán Morávek
Bakalářská práce
Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti oficiální pobočky Allianz pojišťovny
Proposal of strategy for increasing the attendance of Allianz insurance official office
Anotace:
MORÁVEK, Š. Návrh strategie pro zvýšení návštěvnosti oficiální pobočky Allianz pojišťovny. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2017.Bakalářská práce se zaměřuje na návrh strategie, která povede ke zvýšení ná-vštěvnosti oficiální pobočky Allianz pojišťovny, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je Literární rešerše, která definuje základní problematiku, jež je následně využita …víceAbstract:
MORÁVEK, Š. Proposal of strategy for increasing the attendance of Allianz insurance official office. Bachelor thesis. Brno: Mendel university, 2017.This Bachelor thesis is focused on creating strategy leading to growth of visitors in official Allianz insurance company a.s. office. Thesis is divided into two parts. The first is literary research concerning basic topic of insurance and it is consequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Vencourová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
David Dohnal -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Možnosti a předpoklady zavedení a fungování podnikatelského inkubátoru v rámci Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity
Johana Koutná -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Postavení společnosti V-NASS a.s. na trhu a její potenciál rozvoje
Pavel Krpec