Zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu pomocí zbožových srovnávačů – Kateřina Vítková
Kateřina Vítková
Bachelor's thesis
Zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu pomocí zbožových srovnávačů
Increasing the sales of a selected online store using product comparators
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zbožovými srovnávači a praktickými činnostmi, kterými lze dosáhnout vyššího prodeje. V teoretické části se nachází souhrn znalostí marketingové komunikace, internetového obchodu, zbožových srovnávačů Heureky a Zboží.cz, aplikace Mergado a SEO prvky. V praktické části jsou popsány činnosti, kterými lze dosáhnout vyššího prodeje a snížení PNO. Popisy doprovází ukázky aplikování …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with product comparators and practical activities that can achieve higher sales. The theoretical part contains a summary of knowledge of marketing communication, e-commerce, product comparators Heureka and Zboží.cz, Mergado application and SEO elements. The practical part describes the activities that can achieve higher sales and reduce PNO. The descriptions are accompanied …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83134
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
- Supervisor: Vilém Sklenák
- Reader: Viet Bach Nguyen
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83134
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev