Kateřina Vítková

Bachelor's thesis

Zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu pomocí zbožových srovnávačů

Increasing the sales of a selected online store using product comparators
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zbožovými srovnávači a praktickými činnostmi, kterými lze dosáhnout vyššího prodeje. V teoretické části se nachází souhrn znalostí marketingové komunikace, internetového obchodu, zbožových srovnávačů Heureky a Zboží.cz, aplikace Mergado a SEO prvky. V praktické části jsou popsány činnosti, kterými lze dosáhnout vyššího prodeje a snížení PNO. Popisy doprovází ukázky aplikování …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with product comparators and practical activities that can achieve higher sales. The theoretical part contains a summary of knowledge of marketing communication, e-commerce, product comparators Heureka and Zboží.cz, Mergado application and SEO elements. The practical part describes the activities that can achieve higher sales and reduce PNO. The descriptions are accompanied …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2021
  • Supervisor: Vilém Sklenák
  • Reader: Viet Bach Nguyen

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83134