Kateřina BOŠKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného podniku

Marketing communication of a selected enterprise
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace plzeňské kavárny Cavino. V teoretické části jsou detailně definovány a rozebrány pojmy spojené s marketingovým mixem, marketingovou komunikací a analýzou marketingového prostředí. V praktické části je nejprve představena samotná podstata podniku Cavino a jeho klientela. Následně je analyzován stávající marketingový mix, provedena analýza …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the issue of marketing communication of the Cavino café in Plzeň. The theoretical part defines and discusses in detail concepts related to the marketing mix, marketing communication, and analysis of the marketing environment. In the practical part, the nature of the Cavino business and its clientele are first introduced. Subsequently, the current marketing mix is analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOŠKOVÁ, Kateřina. Marketingová komunikace vybraného podniku. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení