Bc. Petr Hase
Bachelor's thesis
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Content Marketing in small and medium corporations
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je využití obsahového marketingu v marketingové komunikaci malými a středními podniky. Cílem je za pomoci kvantitativní analýzy dat, dedukce a komparace zjistit, co je efektivním typem obsahu při realizaci obsahového marketingu. Stanovené hypotézy budou ověřeny na základě dat z konkrétních společností.Abstract:
The main topic of this Bachelor thesis is use of content marketing in marketing communication of small and medium corporations. The goal is to find out with the help of quantitative data analysis, deduction and comparison, what is the effective type of content in the implementation of content marketing. The established hypotheses will be verified based on data from specific companies.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ctkh7/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová