Obsahový marketing pro malé a střední podniky – Bc. Petr Hase
Bc. Petr Hase
Bakalářská práce
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Content Marketing in small and medium corporations
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je využití obsahového marketingu v marketingové komunikaci malými a středními podniky. Cílem je za pomoci kvantitativní analýzy dat, dedukce a komparace zjistit, co je efektivním typem obsahu při realizaci obsahového marketingu. Stanovené hypotézy budou ověřeny na základě dat z konkrétních společností.Abstract:
The main topic of this Bachelor thesis is use of content marketing in marketing communication of small and medium corporations. The goal is to find out with the help of quantitative data analysis, deduction and comparison, what is the effective type of content in the implementation of content marketing. The established hypotheses will be verified based on data from specific companies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ctkh7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daniel Bufka -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová