Bc. Jakub Vejmola
Master's thesis
Moderní metody online marketingu
Modern methods of online marketing
Abstract:
Práce analyzuje současné trendy v oblasti online marketingu a definuje jednotlivé moderní metody a jejich použití k dosáhnutí efektivní strategie. Práce se též zabývá tím, jak online marketing nabídnout jako ucelenou službu a prezentuje konkrétní nasazení strategie v případové studii.Abstract:
The thesis analyzes actual trends in the online marketing area and defines several modern methods and their use in achieving an effective strategy. It also deals with how to offer online marketing as a complex service and shows a specific application of a strategy in a case study.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tw2of/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2010
- Supervisor: RNDr. Zdenko Staníček, Ph.D.
- Reader: MBA Sandra Kumorowski
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout