Výuka základů programování pomocí robota Ozobot – Bc. Matěj NÁHLÝ
Bc. Matěj NÁHLÝ
Master's thesis
Výuka základů programování pomocí robota Ozobot
Teaching the basics of programming using robot Ozobot
Abstract:
Práce má za cíl zjistit, zda robot Ozobot, potencionálně vhodný pro výuku algoritmizace a programování, obstojí v každodenním použití při výuce. Dále se zabývá metodikou výuky programování za pomocí robota Ozobot. Práce také obsahuje srovnání jiných robotů vhodných pro výuku programování a především sbírku příkladu vhodnou pro výuku programování.Abstract:
The work deals with the methodology of teaching programming using robot Ozobot. The work also includes a comparison of other robots suitable for teaching programming and especially a collection of examples useful for teaching programming.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Rostislav Fojtík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NÁHLÝ, Matěj. Výuka základů programování pomocí robota Ozobot. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Information Science / Information Systems
Theses on a related topic
-
Návrh vhodného způsobu výuky algoritmizace
Jiří Pomikáček -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová