Bc. Andrea Legdanová

Bakalářská práce

Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s.

Implementation of the CRM system for the management of communication with customer in GOPAS company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o významu komunikace se zákazníkem a o problematice řízení vztahů se zákazníkem obecně. Teoretická část vymezuje základní pojmy CRM, věnuje se historii vzniku CRM, dále definuje způsoby budování vztahů a zákaznické loajality a popisuje CRM v podobě softwarového řešení. V aplikační části práce je provedena analýza procesu zavedení CRM v praxi konkrétní vzdělávací firmy …více
Abstract:
The thesis of the bachelor studying program discusses the importance of communication with customer and the issue of customer relationship management. In the theoretical part I define the basic concepts of CRM, talk about the history of CRM, focus on ways how to build relationships and customer loyalty and describe the software solution CRM. In the practical part is performed an analysis of the process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní