Role asistenta pedagoga v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole – Kateřina Brožová
Kateřina Brožová
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Teacher assistant in education of pupils with special educational needs on primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kompetencemi a významem zapojení asistenta pedagoga do edukace žáků se SVP na základní škole.Cílem teoreticky koncipované části bakalářské práce je definovat termín žák se speciální vzdělávací potřebou, legislativně vymezit postavení asistenta pedagoga ve školském systému, popsat kompetence a náplň práce asistenta pedagoga při edukaci žáků se SVP na ZŠ. Cílem empiricky orientované …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13400
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2022
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROŽOVÁ, Kateřina. \textit{Role asistenta pedagoga v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rmqi46/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022