Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě – Pavel Schmied
Pavel Schmied
Bachelor's thesis
Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití personálního marketingu při tvorbě komunikační strategie za účelem získání vhodných kandidátů na pozici „Product application specialist“. V první části jsou definovány teoretická východiska problematiky personálního marketingu a vymezeny pojmy s ní související. Druhá část se věnuje analýze současného stavu personálního marketingu ve firmě. Analýza je postavena …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the application of Personnel Marketing on creating a communication strategy in order to obtain suitable candidates for the position of “Product application specialist“. The first section defines the theoretical basis of Personnel Marketing. The second section is focused on analysis of the current situation of Personnel Marketing in the company. The analysis is based …moreKeywords
Personální marketing HR marketing recruitment marketing nábor zaměstnanců získávání zaměstnanců propagace zaměstnavatele značka zaměstnavatele budování značky zaměstnavatele marketingový mix personnel marketing recruitment hiring employees emlpoyer promotion employer brand employer branding marketing mix
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/rn5j2k/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHMIED, Pavel. \textit{Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2018. Available from: https://theses.cz/id/rn5j2k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme:
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová