Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě – Pavel Schmied
Pavel Schmied
Bachelor's thesis
Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití personálního marketingu při tvorbě komunikační strategie za účelem získání vhodných kandidátů na pozici „Product application specialist“. V první části jsou definovány teoretická východiska problematiky personálního marketingu a vymezeny pojmy s ní související. Druhá část se věnuje analýze současného stavu personálního marketingu ve firmě. Analýza je postavena …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the application of Personnel Marketing on creating a communication strategy in order to obtain suitable candidates for the position of “Product application specialist“. The first section defines the theoretical basis of Personnel Marketing. The second section is focused on analysis of the current situation of Personnel Marketing in the company. The analysis is based …viacKľúčové slová
Personální marketing HR marketing recruitment marketing nábor zaměstnanců získávání zaměstnanců propagace zaměstnavatele značka zaměstnavatele budování značky zaměstnavatele marketingový mix personnel marketing recruitment hiring employees emlpoyer promotion employer brand employer branding marketing mix
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rn5j2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHMIED, Pavel. \textit{Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/rn5j2k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme:
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová