Přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními – Bc. Pavla Kašíková
Bc. Pavla Kašíková
Bachelor's thesis
Přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními
Art and Music Teachers' Approach to the Education of Pupils with Special Educational Needs
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice inkluzivního vzdělávání v estetické výchově. Jejím cílem je zmapovat přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními. V teoretické části práce se zabývám nejprve podobami inkluzivního vzdělávání, mezi které spadá koncept podpůrných opatření, dále rolí učitele v začleňování žáků s podpůrnými opatřeními a na závěr estetickou výchovou v současné …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of inclusive education in aesthetic education. The aim of the thesis is to describe Art and Music teachers’ approach to the education of pupils with special educational needs. In the theoretical part of the thesis, I speak of inclusive education, in which the concept of „supportive measures“ is included, then with the teacher’s role in the inclusion of pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vbtxk/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková
- Reader: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ