Využívání nových metod a forem při výuce anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Marcela Kubátová
Bc. Marcela Kubátová
Master's thesis
Využívání nových metod a forem při výuce anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Using new methodologies and forms of teaching English language - pupils with specific learning disabilities
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti využití speciálních metod a forem při výuce cizího jazyka u žáků se specifickými pouchami učení na základních školách.Abstract:
The Diploma work focuses on possibilities in using of specific methods and forms in educating foreign language of pupils with specific learning disabilities at primary schools.Keywords
specifické poruchy učení reedukace dyslexie dysgrafie integrace legislativní podmínky Rámcový vzdělávací program pro základní školy projektová výuka dotazník metody vyučování specific learning disabilities re-education dyslexia dysgraphia integration legislation the Framework Education Programme for Primary Education project teaching questionnare methods of teaching
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nzr63/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2009
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÁTOVÁ, Marcela. \textit{Využívání nových metod a forem při výuce anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/rnjk3v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ