Ida Veitová
Bachelor's thesis
Personální marketingový mix
Abstract:
Tématem bakalářské práce je personální marketingový mix. Obecným cílem je popis obecných teoretických poznatků o personálním marketingovém mixu, popis vybraných nástrojů personálního marketingového mixu s ohledem na interní personální marketing. Další částí této bakalářské práce je analýza konkrétní společnosti a jejího interního personálníálního marketingového mixu. Za pomocí dotazníkového vyhodnocení …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is a personal marketing mix. The general aim is to describe the general theoretical knowledge about the personal marketing mix, a description of selected tools of personal marketing mix in line with internal personnel marketing. Another aim of this bachelor thesis is to analyze a company and its internal marketing mix. Through a questionnaire evaluation, a factory will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/rqk9t8/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Personální marketingový mix
Anna Müllerová -
Personální marketingový mix v konkrétní společnosti
Jan Kos -
Personální marketingový mix
Karolína Lippertová -
Personální marketingový mix
Karolína Lippertová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Význam procesního řízení v rámci přijímání, odměňování a vzdělávání zaměstnanců jako základu řízení lidských zdrojů v praxi podniku
Ingrid Martincová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková