Proměny životního stylu – predátorský hédonismus nebo dobrovolná skromnost? – Bc. Olga Maříková
Bc. Olga Maříková
Bachelor's thesis
Proměny životního stylu – predátorský hédonismus nebo dobrovolná skromnost?
Changes in life style - predatory hedonism or voluntary humility?
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá proměnami životního stylu, zaměřuje se zejména na predátorský typ hédonistického životního stylu, který je založen na naplnění lidských potřeb, zájmů, slastí vždy a za každou cenu a okamžitě. Hédonistické postoje jsou prosazovány v nejdravější podobě bez ohledu na okolí. Oproti tomuto stylu se nachází „alternativní životní styl", založený na dobrovolné skromnosti, omezení …viacAbstract:
The Bachelor Thesis deals with changes of the life style, it focuses in particular on thehedonistic lifestyl, which is based on the fulfilment of human needs, interests, bliss always and at any cost and immediately. Hedonistic attitudes are promoted in a very predatory form regardless of the surroundings. Compared to this style, there is an alternative lifestyle, which is based on voluntary modesty …viacKľúčové slová
Postmoderní společnost hédonismus životní styl marketingová komunikace smysl života environmentální etika individualismus štěstí civilizace globalizace Postmodern society hedonism lifestyle marketing communication the meaning of life environmental ethics individualism happiness civilization globalization
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l9wes/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev