Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s. – Johana Přikrylová
Johana Přikrylová
Bachelor's thesis
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Effectiveness of Online Marketing Communication of the Graspo CZ, a. s. Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Graspo CZ, a.s. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit nejrelevantnější online komunikační prostředky pro prezentaci kolekce Lady diářů 2022 pro vybranou cílovou skupinu. Bakalářská práce obsahuje také analýzu sekundárních dat. Ta se zaměřuje na zhodnocení efektivity online komunikačních prostředků …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Graspo CZ, a.s. company. The aim of the bachelor's thesis is to use the semi-structured interview method to find out the most relevant online communication tools for the presentation of the new collection of Lady Diaries 2022 for a selected target group. The bachelor's thesis also contains the analysis of secondary data. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘIKRYLOVÁ, Johana. \textit{Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/rtfw1b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Přikrylová, Johana. Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová