Event jako nástroj integrované marketingové komunikace – Bc. Ekaterina Ovchenkova
Bc. Ekaterina Ovchenkova
Bachelor's thesis
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Event as a tool of integrated marketing communication
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je „Event jako nástroj integrované marketingové komunikace“ bylo zvoleno z důvodu toho, že daná problematika mě velmi zajímá a představuje pro mě nejdůležitější část marketingu. Cílem mé bakalářské práce je návrh event-marketingové kampaně, která má poukázat na skutečnost, že moderní formy komunikace jsou efektivním a přínosným komunikačním nástrojem. A takže osobně vytvořit …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Event as a tool of integrated marketing communications" was chosen due to the fact that I'm very interested in the topic and it represents for me the most important part of marketing. The aim of my bachelor thesis is the design of event-marketing campaign, which has pointed out that modern forms of communication are effective and beneficial communication tool. And …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mju8k/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev