Bc. Ekaterina Ovchenkova

Bachelor's thesis

Event jako nástroj integrované marketingové komunikace

Event as a tool of integrated marketing communication
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je „Event jako nástroj integrované marketingové komunikace“ bylo zvoleno z důvodu toho, že daná problematika mě velmi zajímá a představuje pro mě nejdůležitější část marketingu. Cílem mé bakalářské práce je návrh event-marketingové kampaně, která má poukázat na skutečnost, že moderní formy komunikace jsou efektivním a přínosným komunikačním nástrojem. A takže osobně vytvořit …more
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is "Event as a tool of integrated marketing communications" was chosen due to the fact that I'm very interested in the topic and it represents for me the most important part of marketing. The aim of my bachelor thesis is the design of event-marketing campaign, which has pointed out that modern forms of communication are effective and beneficial communication tool. And …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní