Event jako nástroj integrované marketingové komunikace – Bc. Ekaterina Ovchenkova
Bc. Ekaterina Ovchenkova
Bakalářská práce
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Event as a tool of integrated marketing communication
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je „Event jako nástroj integrované marketingové komunikace“ bylo zvoleno z důvodu toho, že daná problematika mě velmi zajímá a představuje pro mě nejdůležitější část marketingu. Cílem mé bakalářské práce je návrh event-marketingové kampaně, která má poukázat na skutečnost, že moderní formy komunikace jsou efektivním a přínosným komunikačním nástrojem. A takže osobně vytvořit …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Event as a tool of integrated marketing communications" was chosen due to the fact that I'm very interested in the topic and it represents for me the most important part of marketing. The aim of my bachelor thesis is the design of event-marketing campaign, which has pointed out that modern forms of communication are effective and beneficial communication tool. And …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mju8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev