Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER – Mgr. Mariem BOUAOUICHE
Mgr. Mariem BOUAOUICHE
Bakalářská práce
Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER
Analysis of corporate identity of FISCHER company
Anotace:
Práce seznamuje čtenáře s jednotlivými prvky corporate identity cestovní kanceláře Fischer. Naznačuje, jak firma Fischer komunikuje se zákazníky, zaměstnanci i okolím, jaké typy služeb poskytuje, jaké prvky marketingového mixu využívá v rámci svých kampaní a jak dosahuje jednotného vizuálního stylu. Součástí práce je i krátký průzkum týkající se prestiže značky Fischer.Abstract:
The work acquaint readers with particular elements of corporate identity of Fischer travel agency. It outlines how Fischer company communicates with customers, employees and external relations as well, what kind of services extends, what elements of marketing mix uses in scope of advertising campaignes and how the corporate design is fullfield. A constituent of the work is also short investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2005
Zveřejnit od: 2. 5. 2005
Identifikátor:
514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUAOUICHE, Mariem. Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
Ivo Kyndl -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Řízení komunikace v projektu změny firemní identity Českomoravské hypoteční banky, a.s.
Dominika Brožková -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey