Mgr. Mariem BOUAOUICHE

Bakalářská práce

Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER

Analysis of corporate identity of FISCHER company
Anotace:
Práce seznamuje čtenáře s jednotlivými prvky corporate identity cestovní kanceláře Fischer. Naznačuje, jak firma Fischer komunikuje se zákazníky, zaměstnanci i okolím, jaké typy služeb poskytuje, jaké prvky marketingového mixu využívá v rámci svých kampaní a jak dosahuje jednotného vizuálního stylu. Součástí práce je i krátký průzkum týkající se prestiže značky Fischer.
Abstract:
The work acquaint readers with particular elements of corporate identity of Fischer travel agency. It outlines how Fischer company communicates with customers, employees and external relations as well, what kind of services extends, what elements of marketing mix uses in scope of advertising campaignes and how the corporate design is fullfield. A constituent of the work is also short investigation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2005
Zveřejnit od: 2. 5. 2005
Identifikátor: 514

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOUAOUICHE, Mariem. Analýza prvků corporate identity společnosti FISCHER. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace