Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů – Bc. Denisa Hradcová
Bc. Denisa Hradcová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů
Marketing communication of the brand M.A.C. on the market of cosmetic products
Abstract:
Toto bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky M•A•C na trhu kosmetických produktů. V teoretické části se věnuje obecně marketingové komunikaci a jejím nástrojům, dále pak značce a positioningu značky. V praktické části je podrobný profil značky M•A•C a analýza její marketingové komunikace. Poslední část bakalářské práce je věnována vlastnímu průzkumu pomocí dotazníku ohledně …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing communications brand M•A•C on the market of cosmetic products. The theoretical part deals with general marketing communication and its tools as well as brand and brand positioning. In the practical part is a detailed profile of the brand M•A•C and analysis of marketing communications. The last part of the thesis is devoted to a survey by questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g7at6/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev