Bc. Denisa Hradcová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů

Marketing communication of the brand M.A.C. on the market of cosmetic products
Abstract:
Toto bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky M•A•C na trhu kosmetických produktů. V teoretické části se věnuje obecně marketingové komunikaci a jejím nástrojům, dále pak značce a positioningu značky. V praktické části je podrobný profil značky M•A•C a analýza její marketingové komunikace. Poslední část bakalářské práce je věnována vlastnímu průzkumu pomocí dotazníku ohledně …more
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing communications brand M•A•C on the market of cosmetic products. The theoretical part deals with general marketing communication and its tools as well as brand and brand positioning. In the practical part is a detailed profile of the brand M•A•C and analysis of marketing communications. The last part of the thesis is devoted to a survey by questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní